FINANČNO POSLOVANJE

STORITVENO POSLOVANJE

Program je namenjen,

  • trgovcem,
  • prodaji na terenu,
  • storitvenim podjetjem in ostalim, 

ki poslujejo z gotovinskim plačilom, ki za svoje poslovanje ne rabite voditi zaloge, si lahko izberete enega od spodnjih paketov.

Poleg vseh zakonskih evidenc, ki so predpisane v republiki Sloveniji, omogoča tudi izpis evidenc, ki podjetniku prihranijo veliko časa in mu poenostavijo poslovanje.

Mobilna davčna blagajna je programska rešitev, ki vključuje tudi spletni uporabniški vmesnik, s katerim lahko upravljate z uporabniškimi podatki, dodajate ali odstranite artikle in skupine, pregledujete prodajo, dodate novo blagajno itd.

Materialno knjigovodstvo deluje na vašem stacionarnem ali mobilnem računalniku. Baza programa se nahaja v oblačnem strežniku zato so podatki varni tudi v primeru izgube, kraje, ali fizične poškodbe mobilne blagajne.

PAKETI ZA FINANČNO ALI STORITVENO POSLOVANJE

MOBILNA DAVČNA BLAGAJNA PLUS
16,00 € / mes.
Finančno poslovanje

Omogoča neomejeno število artiklov

Za delovanje programa je potrebno imeti Android operacijski sistem verzije 6.0 ali več. Sistem Windows 7 ali več.

MOBILNA WINDOWS DAVČNA BLAGAJNA PLUS
27,00 € / mes.
Finančno poslovanje

Omogoča neomejeno število artiklov

Za delovanje programa je potrebno imeti operacijski sistem Windows 7 ali več.

Nekaj osnovnih funkcij blagajne

Poročila blagajne

NUDIMO VAM BREZPLAČNO POMOČ …

Z podpismom pogodben vaše delo postane naše.

SQL verzija

Aceess verzija

MATERIALNO POSLOVANJE

MATERIALNO POSLOVANJE

Program davčna blagajna je napreden računalniški program za izdajanje računov končnim kupcem in podjetjem. Razvijalci programa smo se potrudili, da smo ga uskladili s slovensko zakonodajo, ki določa pravila o računalniškem programu ali elektronski napravi, ki jo zavezanec za davek uporablja za izdajanje računov pri gotovinskem poslovanju. Sam program je plod dolgoletnih izkušenj na tem področju. Za potrebe vodenja zalog – materialnega knjigovodstva, program deluje v povezavi s programom MiniBO materialno knjigovodstvo.

davčna blagajna plus
49,00 € / mes.
Materialno poslovanje
  • podpora za prodajo na gotovino, kartice, čeke …
  • podpora za vse prikazovalnike za stranke
  • podpora za vse velikosti ekranov
  • podpora za omejevanje pravic uporabnikov
  • podpora za izdajanje popustov
  • podpora za izdelavo dobavnice
  • podpora za izdajo računa podjetju ali s.p.
  • podpora za vse tiskalnike
  • podpora za zaslone na dotik
  • tako imenovani Happy Hour
  • nastavitev za avtomatski zaključek blagajne
  • podpora za prodajo na mize
  • podpora za tiskalnike za naročila v kuhinjo in šank
  • podpora za prodajo s čitalcem črtnih kod
  • lastnik lahko spremlja trenutno prodajo in prodajo po dnevih in blagajnah na telefonu ali računalniku
  • poročilo o prodaji za tekoči dan
  • poročilo o prodaji za obdobje
  • poročilo o prodaji za izbrani dan
  • poročilo o prodaji po artiklih
  • poročilo o prodaji po skupinah artiklov
  • poročilo o prodaji po uporabnikih
  • poročilo o prodaji po davčnih stopnjah
  • poročilo Z in pregled dokumentov
  • in še mnogo več…
+ Možnost daljinskega naročanja
+ SQL POVEZAVA (na dom)
Možnost več blagajn
davčna blagajna plus recepcija
95,00 € / mes.
Materialno poslovanje
Omogoča vse funkcije davčne blagajne plus
  • evidenca rezervacij in zasedenosti
  • prijava gostov preko sistema eTurizem
  • obračun turističnih taks
  • davčno potrjeni A4 računi z možnostjo združevanja več sob, več skupin,
  • samo nočitve in takse ali samo dodatne storitve in podobno
  • povezava na program “BiroPOS”, ki omogoča izdelavo “sobnega računa” za
  • storitve opravljene npr. v gostinskem delu
  • pregled poročil za statistiko
  • pregled ostalih potrebnih poročil za delovanje recepcije
+ Možnost daljinskega naročanja
+ SQL POVEZAVA (na dom)
Možnost več blagajn

NAJEM BLAGAJNE ZA PRIREDITVE

Opis blagajne

Blagajna vsebuje, pos tiskalnik, tablico z Windows 10 sistem ter blagajniškim programom IZIPOS. Blagajno se lahko poveže, preko WIFI povezave, kabla za internet (UTP) ali mobilnega telefona (pri blagajni je vtičnica namenjena za polnitev mobilnega aparata) in ojačevalec za sprejem WIFI signala

Od vas pričakujemo:

  • namensko digitalno potrdilo (.p12) organizacije, društva z geslom
  • naslov društva ter davčno številko
  • artikle, ki jih nameravate prodajati ter
  • imena prodajalcev z njihovimi davčnimi številkami.
    Pri prevzemu bodo blagajne že prijavljene na FURS.

Naši zvesti partnerji

CREART,
grafično in multimedijsko oblikovanje,
MATIJA SVAŽIČ s.p.
Šmarska cesta 14
8290 Sevnica
Matična številka: 6983944000
Davčna številka: 69011567